Samen sterk

De gemeenten Ouder-Amstel, Diemen en Uithoorn sloegen in 2016 de handen ineen. Samen sta je immers sterk. Sterker dan alleen. Er werd een uitvoeringsorganisatie gevormd met een deel van de ambtenaren van die drie gemeenten. Die zelfstandige uitvoeringsorganisatie heet Duo+. De drie gemeenten hebben hun eigen beleidsambtenaren.

In Duo+ zijn de collega's actief in de bedrijfsvoering, het sociaal domein en de fysieke buitenruimte. De drie gemeenten hebben hun eigen colleges en maken hun eigen beleid. Ze nemen - in verschillende mate - diensten af bij Duo+. Zo werken de vier DUO-organisaties intensief samen.
Werken én samenwerken bij ons is uitermate uitdagend en boeiend. Geen organisatie hetzelfde. Geen dag hetzelfde. Het vraagt flexibiliteit en creativiteit van je. En lef en doorzettingsvermogen. Dát maakt werken voor Ouder-Amstel, Diemen en/of Uithoorn - in welke van de vier organisaties dan ook - tot een geweldig leerzame ervaring. Durf jij het aan? Kijk dan snel bij onze vacatures of er iets voor jou tussen zit.

Wil je onze vacatures ontvangen?

Registreer je dan!