Organisaties

Gemeente Uithoorn

Logo

Welkom in de Gemeente Uithoorn, Bij ons sta jij als medewerker centraal. We zijn een grensverleggende, informele organisatie met een naar buiten gerichte aanpak. Kwaliteit staat hoog in het vaandel en jouw talenten worden optimaal benut. We nemen jouw ontwikkeling serieus en bieden ruimte voor training en groei.

Uithoorn is diverse gemeente waar aantrekkelijke woningen, voldoende voorzieningen en veel economische activiteit hand in hand gaan met groen, rust en recreatie. Daarmee biedt Uithoorn het beste van twee werelden. De komende jaren werkt de gemeente verder aan hun doel: een veilig Uithoorn waarin onze inwoners zich welkom voelen. Waarin iedereen gelijk is en op dezelfde manier kan meedoen. En waarin men positief naar de toekomst kijkt. Een vertrouwd thuis voor iedereen.

Of je nu een doorgewinterde professional bent op zoek naar een nieuwe uitdaging of aan het begin staat van je carrière, bij de Gemeente Uithoorn bieden we een diverse mogelijkheden om je vaardigheden en talenten te benutten. We streven ernaar een inclusieve en diverse werkomgeving te creëren waarin alle stemmen worden gehoord en gewaardeerd.

Voor de gemeente Uithoorn en haar inwoners werkt een gemeentelijke organisatie, die bestaat uit een ambtelijke organisatie en het gemeentebestuur. Samen vormen zij de gemeente Uithoorn. Als medewerker van de Gemeente Uithoorn krijg je de kans om actief bij te dragen aan de ontwikkeling en groei van onze gemeenschap. Of het nu gaat om het leveren van hoogwaardige diensten aan onze burgers, het bevorderen van duurzame ontwikkeling of het werken aan innovatieve projecten, jouw bijdrage is van onschatbare waarde.

Bekijk hieronder onze openstaande vacatures en ontdek hoe jij kunt bijdragen aan het vormgeven van de toekomst van Uithoorn. We kijken ernaar uit om jouw talent te verwelkomen in ons team en samen te werken aan de toekomst voor onze gemeente.

Onze nieuwste vacatures

Contactinformatie